טלפון ליצירת קשר 052-2845474
צור קשר

ייעוץ זוגי בת"א

ייעוץ זוגי בת"א
  • אורית צוקר Ph.D T.C
  • מאת: אורית צוקר Ph.D
  • |
  • עודכן לאחרונה: אוקטובר 18, 2020

במהלך שנות עבודותיי הרבות בתחום הייעוץ והטיפול Therapoetic Counseling, פגשתי כל כך הרבה אנשים ולמדתי עד כמה נושא הזוגיות הוא משמעותי ובעל השפעה גדולה וחזקה על כל תחומי החיים שלנו. ראיתי כי לזוגיות השפעה על כל תחומי החיים ולעתים עלינו לטפל בזוגיות שלנו עוד לפני שנגענו בכל נושא אחר. לכן, בחרתי להרחיב את הידע המקצועי שלי ולהתמחות עוד ועוד בתחום הייעוץ הזוגי, כדי להרחיב את היכולת לעזור – לעזור לכם.

ייעוץ זוגי הוא דרך חשובה ללמידה כיצד לסלול דרך חדשה ומודעת של יחסים וזוגיות. זוהי דרך של צמיחה וגדילה אישית ומשותפת. אני רואה בתפקידי כיועצת זוגית שליחות של ממש, שליחות שמטרתה לסייע  לאנשים וזוגות להיות מאושרים יותר, בעולם טוב יותר. הקליניקה שלי לייעוץ זוגי בתל אביב קיימת עבורכם, כדי שגם אתם תוכלו ללמוד ולחוות איך לחיות חיים מלאים, מספקים, בריאים ומאושרים, כמו שרק חיים באינטימיות עם אדם אחר יכולים לספק. אני מקיימת את הפגישות בקליניקה לייעוץ זוגי בתל אביב עם הרבה הקשבה ואהבה וברצון מלא וכנה לסייע לכם לצלוח את מסע הזוגיות והחיים יחדיו, בצורה הכי טובה שאפשר. הידע והניסיון שרכשתי במשך השנים מסייעים לי לתת לזוגות יעוץ זוגי מותאם וכלים מקצועיים רבים שישרתו אתכם כל החיים, לעבור מכשולים ולכונן יחסים נפלאים!

הקליניקה לייעוץ זוגי בתל אביב נמצאת בשכונת הדר יוסף הפסטורלית והשקטה. האווירה רגועה ונעימה, הרמונית ומעוררת את הלב. החניה בשפע. מוזמנים ליצור עמי קשר בכל עת לייעוץ ראשוני, תיאום פרטים ולכל שאלה רלוונטית.

 

שתף עם חברים

לייעוץ מקצועי | מלאו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

הודעת WhatsApp